جستجو برای:
  • بهزاد رزمیگر
  • بیوگرافی
  • مشاوره
  • کوچ خصوصی
  • پرورش مدرس
  • پکیج ویدئویی
  • رویدادها
    • سمینار
    • ورکشاپ
    • ستارگان ماندگار
    • مدرسان ماندگار
  • بیوتی باکس
  • رسانه
    • ویدئو
    • پادکست
    • مقاله
    • شکست زیبا
   
  • شروع ثبت نام پروژه بلندمدت پرورش مدرس
بهزاد رزمگیر
  • بهزاد رزمیگر
  • بیوگرافی
  • مشاوره
  • کوچ خصوصی
  • پرورش مدرس
  • پکیج ویدئویی
  • رویدادها
    • سمینار
    • ورکشاپ
    • ستارگان ماندگار
    • مدرسان ماندگار
  • بیوتی باکس
  • رسانه
    • ویدئو
    • پادکست
    • مقاله
    • شکست زیبا
ورود / عضویت

بلاگ

بهزاد رزمگیر > مقاله > تعامل یا اینگیجیمنت (engagament)

تعامل یا اینگیجیمنت (engagament)

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
ارسال شده توسط نازنین جعفری
مقاله
1.09k بازدید

اول یه تعریفی از تعامل با هم بخونیم ….

به طور کلی واژه اینگیجمنت در دنیای بازاریابی دیجیتال به معنی ارتباط مداوم میان کاربر و کسب و کار اینترنتی است

منظور از تعامل کاربر در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام لایک کردن کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری محتوای آن است .

حالا بیاید بررسی کنیم آیا تعامل در اینستاگرام مهمه یا نه ؟

اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی است که الگوریتمش بر اساس میزان تعاملش شکل گرفته است

یعنی موفقیت تو فقط به تعداد فالورهات بستگی نداره به میزان تعامل و درگیری اون ها با محتوای تو بستگی داره ضمن اینکه اگر میخوای فروش خوبی داشته باشی باید اول اعتمادسازی کنی که یکی از فاکتور های اعتماد سازی تعامل خوب با کاربران است

در ادامه با ۶ روش حرفه ای برای افزایش تعامل در اینستاگرام آشنا بشیم

اول از همه یه کاری کن !!!!!!

لحن محتوای خودت رو مشخص کن یعنی نگاه کن ببین مخاطب های تو چه کسایی هستن جامعه پزشک ها هستن کودک و نوجوان هستن یا ……

متناسب با نوع کاربر مشخص کن از چه لحنی استفاده کنی

نکته دوم

انتهایی هر محتوا از کاربر درخواست کن یه کاری انجام بده مثلا بگو اگر این مطلب رو دوست داشتی لایک کن کامنت بزار یا فلان کار رو انجام بده بدون درخواست به اقدام پست رو منتشر نکن

نکته سوم

استوری هارو جوری بزار که کاربر راغب بشه جوابتو بده وقتی کاربر ریپلای کرد جوری جواب بده که وارد یک گفتگو بشی باهاش

نکته چهارم

سعی کن کی پشت صحنه هارو نشون بدی کاربران دوست دارن بدونن با کی در ارتباط هستن حکایت اون پیجی نشه که بعد از چند سال هنوز متوجه نشده مخاطبی که داره باهاش حرف میزنه اقا هست یا خانم

نکته پنجم

از قدرت کپشن نویسی برای تعامل غافل نشی لطفا به همون اندازه که برای تولید محتوا تلاش میکنی چندین برابر برای کپشن نویسی و عنوان کپشن تلاش کن با متن مناسب کاربر درگیر کن به راحتی میتونی از قدرت داستان سرایی استفاده کنی در کپشن

نکته ششم

ما بین پست هایی که داری میزاری بعضی از پست ها رو با هدف فقط چالش منتشر کن بعضی هدف از این پست برگزاری یک چالشه که کاربر ها رو درگیر کنه حالا یا با کامنت گذاشتن یا با موارد دیگه فقط چالش باشه حتما

اشتراک گذاری:
برچسب ها: اموزشتعامل
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو
جستجو برای:
دسته‌ها
  • پادکست (۳۷)
  • شکست زیبا (۱۰)
  • مقاله (۲۹)
  • ویدئو (۴۵)
آخرین مقالات کافه وب
  • الگوریتم ۲۰۲۵ اینستاگرا م از زبان(آدام موسری) ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
  • ذهنیت رشد یک مدرس ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
  • ۷ هوک (قلاب) اثر گذار در اینستاگرام ۷ آبان ۱۴۰۳
  • فرایند تبدیل مخاطب به مشتری در دایرکت ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • اندازه گیری رضایت مشتری در سالن زیبایی ۲۹ مهر ۱۴۰۳
تماس
  • اهواز-کیان‌آباد،بین خیابان 5و6 شرقی،ساختمان آوینا،طبقه2واحد6
  • مدیر داخلی: 09160010045 - پشتیبانی سایت: 09168916600
لینک های مهم
  • آنالیز پیج
  • فرم استخدام
  • پخش آنلاین سمینار
  • پکیج های تولید محتوا
  • ایونت مدرسان ماندگار
  • همکاری با بهزاد رزمگیر
نماد اعتماد الکترونیکی
تمامی حقوق وبسایت برای بهزاد رزمگیر محفوظ می باشد.
پیاده سازی و پشتبانی توسط سجاد عبادی.
ورود / عضویت
استفاده از موبایل

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت