۶ مانع اصلی رشد در اینستاگرام
در این مقاله قصد داریم برخی از عواملی که باعث عدم رشد پیج اینستاگرام می شود را بررسی کنیم.عوامل پیش پا افتاده ای که با رعایت کردن آنها ،اصول اولیه ی اداره کردن پیج اینستاگرام را رعایت کرده ایم.سعی ما براین است که در ساده ترین حالت ممکن توضیحات کاربردی را به مخاطبین عزیز ارائه کنیم.تا انتهای این مقاله ی کوتاه با ما همراه باشید.
اول: استمرار نداشتن
یکی از اصلی ترین موضوعات برای موفقیت در هر حوزه ای پافشاری و استمرار روی یک مسیر و موضوع خاص است و در مورد اینستاگرام هم این موضوع صدق میکند ، استمرار داشتن رشد ارگانیک و موفقیت را به همراه دارد.کافیست روی نظم خاصی و به طور مستمر تولید محتوا داشته باشید.
دوم:تعامل داشتن
اینستاگرام یک زیر ساخت تعاملی و دو طرفه است یعنی جواب ندادن کامنت و دایرکت به معنای باکلاس بودن نیست ، در صورت عدم برقراری تعامل درست با کاربر نمی توان موفق بود . این مورد را به یاد داشته باشید که کاربران باید خود شخص شما را دوست داشته باشند.مادامی که شما برای مخاطبین خود ارزش قائل می شوید ، کاربر برای شما ارزش خاصی قائل می شود و همین تعامل دو طرفه باعث رشد پیج شما خواهد شد.
سوم:رفتار ربات گونه
برای موفقیت در اینستاگرام نباید به دنبال راه های میانبر بود. هر رفتار ربات گونه ای به راحتی در اینستاگرام قابل تشخیص است و مانع رشد پیج شما می شود . به عنوان مثال کامنت تکراری گذاشتن برای جذب فالوور در پیج های دیگر باعث می شود پیج شما ربات گونه شناخته شود.فعالیت شما در اینستاگرام باید در ساعتی باشد که مخاطبین شما بیشترین بازدید را در اینستاگرام دارند،یعنی شما باید بدانید کاربرانتان چه ساعاتی از روز و شب از اینستاگرام بیش ترین استفاده را دارند و به محتوای شما واکنش نشان می دهند.
چهارم:کیفیت نامناسب محتوا
این را به یاد داشته باشید که کار خوب را باید همیشه خوب نشان دهید یعنی اگر محتوای خوب دارید ولی عکس و فیلم با کیفیت ندارید ، پس انتظار رشد خوب نداشته باشید. منظور از فیلم و عکس با کیفیت لزوما داشتن تجهیزات حرفه ای نیست ، گاهی با برنامه های موبایلی هم می توان محتوای با کیفیت تولید کرد.
کافیست طریقه استفاده از اپلیکیشن های کاربردی را فرا بگیرید و با ایده های جدید و خلاقانه محتوای خوب تهیه کنید
پنجم:مسیر نامشخص
نظم نداشتن یعنی هر بار جهت و مسیر خود را تغییر بدهید و هر بار به یک سمت و سوی جدید کشیده شوید.به عنوان مثال هر پیجی که به یک موضوع خاص اشاره کند شما کپی برداری می کنید و آن را در پیج خودتان پیاده سازی می کنید و از مسیر خود منحرف می شوید. برای پیج خود چارچوب و مسیر مشخص طراحی کنید و تحت هیچ شرایطی از این شاخه به آن شاخه نروید.
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
ما منتظر شیشمیش هستیم 🙂
عالی